گلبهارملک
گلبهارملک

۱۰۰ هزار واحد مسکونی به مردم تحویل داده می‌شود

گلبهار ملک |‌ وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: ۱۰۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی و بافت فرسوده در هفته دولت تحویل مردم در سراسر کشور می‌شود.

مهرداد بذرپاش در آستانه فرارسیدن هفته دولت ۱۴۰۲، در پیامی اعلام کرد: ۱۰۰ هزار واحد مسکونی (شهری و روستایی و بافت فرسوده) در هفته دولت تحویل مردم ایران خواهد شد.

بنابر این گزارش واحدهای مسکونی شروع شده و در حال ساخت در قالب طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم در مجموع یک میلیون و ۴۷۶ هزار و ۹۹۱ واحد است که شامل ۱۲۳ هزار و ۹۷۲ واحد در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده، ۱۲۴ هزار و ۱۵۴ واحد در دست ساخت برای تامین مسکن کارکنان نیروهای مسلح، ۱۱۹ هزار و ۵۷۹ واحد ظرفیت واحد مسکونی قراردادهای منعقده برای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به اشخاص دارای زمین (خود مالکی) و ۲۹۵ هزار و ۳۱۹ واحد تعداد واحدهای مسکونی در دست ساخت جهت نوسازی مسکن روستایی است.

همچنین ظرفیت واحد مسکونی زمین‌های دولتی واگذار شده به صورت انفرادی و گروهی به متقاضیان واجد شرایط در قالب اجاره ۹۹ ساله معادل ۲۲۶ هزار و ۵۷۳ واحد مسکونی و واحدهای مسکونی در دست ساخت برای متقاضیان واجد شرایط به صورت انبوه سازی روی اراضی اجاره ۹۹ ساله دولتی، معادل ۵۸۷ هزار و ۳۹۴ واحد است.

منبع: ایرنا

«سایت گلبهار ملک ،سایتی است که در آن تمامی املاکی ها و صنایع مرتبط با ساخت و ساز در آن جمع شده اند.»

طراح این سایت: آژانس تبلیغاتی کلام تازه

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *