گلبهارملک
گلبهارملک

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۷ پروژه به ارزش ۱۳۶‪۰ میلیارد ریال در گلبهار

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۷ پروژه به ارزش ۱۳۶‪۰ میلیارد ریال در گلبهار

گلبهارملک | سرپرست فرمانداری شهرستان گلبهار به مناسبت آغاز هفته دولت خبر داد:افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۷ پروژه به ارزش ۱۳۶‪۰ میلیارد ریال در گلبهار

سرپرست فرمانداری شهرستان گلبهار خبر داد: ۴۷ پروژه به ارزش ۱۳۶۰ میلیارد ریال در ایام هفته دولت با شعار «دولت مردم» به بهره برداری خواهد رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، هفته دولت در شهرستان گلبهار با حضور سرپرست فرمانداری و جمعی از مقامات محلی در مزار شهدای این شهرستان با هدف تجدید میثاق با آرمان های شهدا آغاز شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان گلبهار در ادامه برنامه های نخستین روز از هفته دولت در جمع اصحاب رسانه حضور یافت و اعلام کرد: مجموع پروژه های عمرانی که در هفته دولت در این شهرستان افتتاح ویا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد، ۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۶ میلیارد تومان است.

ابراهیم قاسم پور افزود: از این تعداد ۱۳ پروژه، عملیات اجرایی آن ها آغاز و ۳۴ پروژه در سطح شهرستان گلبهار افتتاح خواهد شد که از این تعداد ۱۵ پروژه در نقاط روستایی قرار دارند.

در ادامه نخستین روز از برنامه های هفته دولت در شهرستان گلبهار مسئولان دستگاه های اجرایی با حضور در محل فرمانداری با سرپرست فرمانداری و نماینده عالی دولت در شهرستان گلبهار دیدار و گفت و گو کردند.

سپس مسئولان شورای اداری شهرستان به همراه سرپرست فرمانداری گلبهار با حضور در محل دفتر امام جمعه با حجت‌الاسلام والمسلمین جواد غلامی دیدار و گفت و گو کردند.

ابراهیم قاسم پور در این دیدار ضمن اشاره به حرکت رو به جلوی جمهوری اسلامی گفت:علیرغم مشکلات معیشتی حفظ انسجام درونی یک کشور کار آسانی نیست.

وی ضمن اشاره به اینکه انتخابات پیش رو از اهمیت بالایی برای کشور برخوردار است گفت: دشمن از الان برای انتخابات برنامه ریزی کرده و به دنبال پمپاژ یاس و ناامیدی در بین مردم است.

سرپرست فرمانداری شهرستان گلبهار متذکر شد: با توجه به استقبال از مرحله پیش ثبت نام انتخابات معلوم می شود مردم درعین سلایق سیاسی خود به نظام توجه دارند.

 

گلبهارملک در اینستاگرام

«سایت گلبهار ملک ،سایتی است که در آن تمامی املاکی ها و صنایع مرتبط با ساخت و ساز در آن جمع شده اند.»

جهت درج آگهی و تبلیغ کسب و کار خود به سایت نیازمندی های کلام تازه سربزنید.

طراح این سایت: آژانس تبلیغاتی کلام تازه

 

 

 

 

 

 

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *