گلبهارملک
گلبهارملک

پروژه مسکن مهر تا چه زمانی ادامه دارد؟

گلبهار ملک | وزیر راه و شهرسازی آخرین آمار از وضعیت آپارتمان های باقی‌مانده‌‌‌های در پروژه مسکن مهر در کشور را اعلام کرد.

مهرداد بذرپاش روز گذشته گفت: ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم باقی مانده بود که در سال‌جاری ۹۰ ‌هزار واحد از این تعداد تحویل شده است. بر اساس اعلام وزیر راه‌وشهرسازی، به این ترتیب، همچنان ۱۵۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده است.

بررسی‌‌‌ها نشان می‌دهد بخشی از این واحدها، واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی هستند. اما عمده آن‌ها واحدهایی هستند که به دلیل عدم‌تامین خدمات زیربنایی مانند آب، برق، گاز و… همچنان افتتاح نشده‌‌‌اند.

همچنین چند روز قبل، علیرضا جعفری معاون وزیر راه‌ و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اعلام کرد که از مجموع واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در کشور ۶۰‌ هزار واحد مربوط به شهرهای جدید است که قرار است در شهریور ماه امسال ۴۰‌هزار واحد از آن‌ها افتتاح و تحویل متقاضیان داده شود.

وی همچنین مابقی واحدها یعنی ۲۰‌هزار مسکن مهر باقی‌مانده در شهرهای جدید را شامل واحدهایی اعلام کرد که عملیات ساخت آن‌ها عملا از سال ۹۸ و بعد از آن آغاز شد. به گفته جعفری، زمان تخمین زده‌ شده برای اتمام پرونده مسکن مهر شهرهای جدید، شهریور ۱۴۰۳ یعنی یک سال بعد است. به این ترتیب، عمر پروژه مسکن مهر که در میانه دهه ۸۰ آغاز شد، عملا به نزدیک دو دهه خواهد رسید.

منبع: مهر

سایت گلبهار ملک سایتی است که در آن تمامی املاکی ها و صنایع مرتبط با ساخت و ساز در آن جمع شده اند.

جهت درج آگهی و تبلیغ کسب و کار خود به سایت نیازمندی های کلام تازه سربزنید.

طراح این سایت: آژانس تبلیغاتی کلام تازه

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *