گلبهارملک
گلبهارملک
ضرورت تسریع در پالایش و ساماندهی متقاضیان طرح جوانی جمعیت

ضرورت تسریع در پالایش و ساماندهی متقاضیان طرح جوانی جمعیتضرورت تسریع در پالایش و ساماندهی متقاضیان طرح جوانی جمعیتضرورت تسریع در پالایش و ساماندهی متقاضیان طرح جوانی جمعیت

عضو هیئت مدیره شرکت عمران گلبهار در دیدار با پرسنل این شرکت گفت: در حوزه پالایش و ساماندهی متقاضیان بحث جوانی جمعیت در سامانه، کار باید با سرعت و تلاش بیشتری باید دنبال شود.

به گزارش گلبهار ملک به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، محمد زرافشانی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار، در جلسه با همکاران واحد های شهرسازی و فنی این شرکت با بیان اینکه اولویت نخست مجموعه شرکت عمران پروژه نهضت ملی است افزود: ۹۹درصد انتظارات سرپرست مجموعه از همکاران در موضوع نهضت ملی است.

وی متذکر شد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در بازدید خود از پروژه ها ایراداتی را مطرح کردند که دردست پیگیری است اما رفع برخی از این ایرادات متوجه دستگاه های دیگر است.

زرافشانی خاطرنشان کرد: جلسه یکشنبه ها با مشاور اعظم وزیر راه و شهرسازی که مربوط به پیگیری موضوعات پالایش ها، پیگیری پیشرفت ها و چالش های نهضت ملی مسکن است به طور مرتب انجام می شود.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار ضمن تاکید بر تلاش بیشتر تصریح کرد:در اجرا و پیگیری های لازم، انتظار از شرکت عمران گلبهار بالاست.

«سایت گلبهار ملک ،سایتی است که در آن تمامی املاکی ها و صنایع مرتبط با ساخت و ساز در آن جمع شده اند.»

جهت درج آگهی و تبلیغ کسب و کار خود به سایت نیازمندی های کلام تازه سربزنید.

طراح این سایت: آژانس تبلیغاتی کلام تازه

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *