گلبهارملک
گلبهارملک
نهضت ملی مسکن گلبهار

آغاز عملیات اجرایی ۱۰۸۲۹ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلبهار

گلبهارملک | عملیات اجرایی ۱۰۸۲۹ واحد نهضت ملی مسکن گلبهار در شهر جدید گلبهار، از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی توسط رئیس‌جمهور آغاز شد.

به گزارش گلبهارملک به نقل از کلام تازه، در مراسم امروز که با حضور محمدرضا حاجی زاده، سرپرست فرمانداری شهرستان گلبهار، حسن خالقی مقدم، سرپرست شرکت عمران شهرجدیدگلبهار و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد، همزمان با سراسر کشور، عملیات اجرایی ۱۰۸۲۹ واحد نهضت ملی مسکن از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس‌جمهور آغاز شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، در بخشی از سخنان خود در این مراسم گفت: اگر افرادی در بدنه دستگاه اجرایی هستند که از روحیه انقلابی برخوردار نیستند و به نحوی نمی خواهند کار انجام بشود باید کنار گذاشته شوند.


مطلب مرتبط: جزییات اقساط وام طرح نهضت ملی مسکن مشخص شد


وی افزود: کسی که برایش فرقی نمی کند دولت به وعده اش عمل بکند یا خیر، می تواند در بخش خصوصی کار کند. چرا باید در بدنه دولتی باشد که امروز وظایف سنگینی بر دوش خود احساس می کند.

گفتنی است، یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در مراحل اجرا از خاک‌برداری تا فونداسیون قرار دارد که امروز عملیات ساخت ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید با حضور رئیس‌جمهور شروع شد.

حسن خالقی مقدم سرپرست شرکت عمران شهر جدید گلبهار در این مراسم ضمن اشاره به برنامه تکلیفی چهارساله احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در گلبهار گفت : این شرکت تاکنون برای ۱۴ هزار واحد تامین زمین کرده است و در حال برنامه‌ریزی جهت تامین زمین برای سالهای آتی از محل تملک و آماده سازی اراضی پیش‌بینی‌شده هستیم.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *