گلبهارملک
گلبهارملک
وزیر راه و شهرسازی در گلبهار

با حضور وزیر راه و شهرسازی در گلبهار ؛ ساخت ۷۰۰۰ واحد مسکونی کلید خورد

گلبهارملک | با حضور رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در گلبهار، کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷ هزار واحد مسکونی در گلبهار بر زمین خورد.

وزیر راه و شهرسازی در آغاز عملیات اجرایی بیش از ۷۰۰۰ واحد مسکونی در گلبهار گفت: باید از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی جهت توسعه ساخت‌وساز مسکن استفاده شود. امروز عملیات اجرایی بیش از ۴٧ هزار واحد مسکونی در خراسان رضوی در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز می‌شود. این رقم برای ۲ سال ابتدایی کافی نیست و باید طی ۲ سال اول به ۱۰۰ هزار واحد مسکونی افزایش یابد تا ظرف چهار سال به تعهد ساخت چهار میلیون مسکن عمل شود.

رستم قاسمی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۱۷۹ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلبهار اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های جدی وزارت راه و شهرسازی نهضت ملی ساخت مسکن است. هرچند که ساخت چهار میلیون مسکن طی چهار سال رقم بزرگی محسوب می‌شود اما طی مدت‌زمان فعالیت دولت کنونی تا امروز در شهرها و استان‌های مختلف کشور شاهد شروع پروژه‌های متعدد و گوناگون بوده‌ایم.


گلبهارملک را در اینستاگرام دنبال کنید


در طرح نهضت ملی مسکن تلاش برای سریع تر خانه دار شدن مردم است

وی افزود: خراسان رضوی یکی از استان‌های بزرگ کشور است که طبق آمارها حدود ۴۰۰ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن دارد؛ لذا باید از تمام قدرت خود و زمینه‌سازی‌های مطلوب مجلس در عرصه قانون‌گذاری استفاده کرد تا مردم در سریع‌ترین زمان ممکن صاحب‌خانه شوند. 

وزیر راه و شهرسازی در گلبهار با بیان اینکه برای طرح نهضت ملی مسکن منابع بانکی و اعتباری خوبی در نظر گرفته شده، تصریح کرد: از مسئولان درخواست می‌شود توجه زیادی به این طرح داشته و پیگیر اقدامات لازم باشند. ما برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن از اشکالات و معایب طرح مسکن مهر عبرت گرفته و به برطرف‌سازی این اشکالات خواهیم پرداخت تا شاهد بهبود کیفیت واحدهای مسکونی باشیم. هدف ما تنها مسکن‌سازی نیست بلکه برنامه اصلی ما شهرسازی و برطرف کردن نیازهای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و… زندگی عموم مردم است. 

‌قاسمی خاطرنشان کرد: زمین یکی از مباحث مهم مطرح شده در طرح نهضت ملی مسکن است. قانون طرح جهش تولید مسکن مبتنی بر ساخت چهار میلیون مسکن به همراه چهار میلیون قطعه زمین دولتی است؛ یعنی زمین در این طرح به نوعی رایگان محاسبه شده است. 


مشاهده جدیدترین آگهی‌های آپارتمان در گلبهار


‌وزیر راه و شهرسازی در گلبهار افزود: اقدامات انجام شده در طرح نهضت ملی مسکن در شهر گلبهار بخش کوچکی از فعالیت‌های صورت گرفته در خراسان‌ رضوی بوده و باید از تمام ظرفیت‌های این استان جهت توسعه ساخت‌وساز مسکن استفاده شود تا طی ۴ سال به تعهدات دولت در زمینه ساخت مسکن دست‌ یابیم. امید است با استفاده از ظرفیت‌های خراسان رضوی طی گذشت چهار سال از فعالیت دولت به نتایج مطلوب در حوزه ساخت‌وساز مسکن برسیم.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *