گلبهارملک
گلبهارملک
نهضت ملی مسکن

تا ۴ سال آینده ۶۰ هزار واحد مسکونی در گلبهار ساخته خواهد شد

گلبهارملک | فرماندار شهرستان گلبهار گفت: براساس سیاست های دولت سیزدهم و آخرین ابلاغیه‌ای که از وزارتخانه اعلام شده و تایید شرکت مادرتخصصی شهرهای جدید، ۶۰ هزار واحد مسکونی در شهر گلبهار طی ۴ سال آینده ساخته خواهد شد.

مهدی دونده، اظهار کرد: در رابطه با سیاست‌های دولت سیزدهم در خصوص ادامه طرح نهضت ملی مسکن، طبعا شهر گلبهار با توجه به زیرساخت‌های مطلوب و مناسب که عمده‌ترین آن، زمین مورد نیاز است، از شرایط مطلوب و مهیایی جهت استفاده در این طرح عظیم برخوردار است.

وی گفت: بر اساس آخرین ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی که به استان و از استان به شهر جدید گلبهار ابلاغ شده، بناست ۲۴۰ هزار واحد نهضت ملی در مشهد ساخته شود که براساس بررسی‌های انجام شده، تاکید شده ۵۰ درصد از این ۲۴۰ هزار واحد در شهرهای جدید بینالود و گلبهار ساخته شود و سهم گلبهار از این پنجاه درصد، ۶۰ هزار واحد است که براساس سیاست‌های دولت سیزدهم و آخرین ابلاغیه‌ای که از وزارتخانه اعلام شده و تایید شرکت مادرتخصصی شهرهای جدید طی ۴ سال در شهر گلبهار ساخته شود.

دونده تصریح کرد: بعد از ثبت نام و راستی‌آزمایی توسط متولیان امر، به فراخور افراد واجد شرایط در شهر گلبهار، تامین زمین انجام شده و تعریف پروژه و تعیین پیمانکار نیز صورت گرفته سپس پروژه آغاز می گردد، تامین زمین مورد نیاز نیز در فاز ۳ و ۴ خواهد بود که امکان توسعه شهر را فراهم کرده است.


از آگهی‌های ویژه گلبهارملک دیدن کنید.


فرماندار شهرستان گلبهار تاکید کرد: دغدغه مسوولین گلبهار و استان بحث تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای این پروژه است. در شهر گلبهار نزدیک به ۳۹۰۰ واحد مسکن مهر در سال‌های گذشته ساخته شده و در دولت سیزدهم هم که شعار رئیس جمهور محترم ساخت ۴ میلیون مسکن در کشور است، همه باید کمک کنند تا این اتفاق خوب در کشور و علی‌الخصوص در شهر گلبهار رقم بخورد که یکی از موضوعات اصلی آن نیز پرداختن به تامین زیرساخت‌های مورد نیاز آن است.

این مقام مسوول از جلسه ای که در استانداری و با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونین، محمود زاده و جعفری که مدیر عامل شهرهای جدید هستند سخن گفت و بیان کرد: در این جلسه به موضوعات مهمی چون تامین آب شرب مورد نیاز به این تعداد واحدی که به جمعیت گلبهار افزوده خواهد شد و حوزه های زیرساختی ازجمله برق و خدمات حائراهمیت پرداخته شد و قرار شد در اولین فرصت موضوعات مهم گلبهار دسته بندی و جمع بندی شده و دریک جلسه راهبردی در فرمانداری پرداخته شود.

وی ادامه داد: پس از نظرسنجی و نظرخواهی از ادارات مربوطه و اخذ نظرات کارشناسی از شهرداری، شورای اسلامی، امام جمعه و شرکت عمران شهر جدید گلبهار در حال آماده سازی مصوباتی هستیم که پیرو دستور معاونین محترم وزیر راه و شهرسازی، مقرر شد طی یکماه آینده نشست دیگری برگزار گردد و موضوعات مهم گلبهار را بر اساس دسته بندی صورت گرفته در تهران مطرح تا بتوانیم با کمک و راهنمایی و تامین منابع توسط عزیزان در تهران مشکلات را به صفر برسانیم.

دونده از ظرفیت و پیگیری‌های نماینده مردم چناران، طرقبه، شاندیز و گلبهار تقدیر کرد و گفت: بعد از تعیین صورتجلسه نهایی با همراهی نماینده محترم مجلس پیگیر موضوعات خواهیم شد تا بتوانیم مشکلات شهر گلبهار را چه در حوزه زیرساختی، چه در حوزه حمل و نقل درون شهری و حوزه تامین اولویت‌های اجرای طرح نهضت ملی مسکن که موجب بالا رفتن جمعیت خواهد شد را به حداقل برسانیم.


اینستاگرام گلبهارملک را دنبال کنید.


وی در انتها به سفر معاونین وزیر راه به شهر گلبهار اشاره کرد و بیان کرد: در این سفر معاونین دیداری با نماینده محترم مجلس، امام جمعه محترم و مردم و بیان مطالبی در جهت اقناع سازی و بیان سیاست های دولت داشتند که بسیار مفید واقع شد و ما امیدواریم این اتفاق میمون و مبارک (بحث ساخت و اجرای طرح نهضت ملی مسکن) بدرستی انجام شده تا خطاهای گذشته به حداقل برسد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *