گلبهارملک
گلبهارملک
هشدار جهاد کشاورزی به تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز در چناران و گلبهار

هشدار جهاد کشاورزی نسبت به تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز در چناران و گلبهار

گلبهارملک | جهاد کشاورزی چناران نسبت به تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز در چناران و گلبهار هشدار داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چناران ضمن تأکید بر لزوم جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات و ممانعت از ساخت و سازهای غیرمجاز بر ممانعت از خردشدن توسط سودجویان طبق قانون با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

محمدرضا روستانژاد افزود: مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی باغی از مهم‌ترین الویت‌های سازمان جهاد کشاورزی بوده حضور فعال گشت‌های حفاظت از اراضی زراعی و بی تردید مشارکت‌های مردمی در این زمینه بهترین و موثرترین راه برای حفاظت از اراضی مستعد کشاورزی بوده و با متخلفین این حوزه بصورت جدی و با قاطعیت قانونی برخورد خواهد شد.


گلبهارملک را در اینستاگرام دنبال کنید


روستانژاد بیان کرد: بنگاه‌های معاملات املاک موظفند پس از استعلام از جهادکشاورزی نسبت به خرید و فروش اراضی کشاورزی اقدام کنند. در غیر اینصورت با آن‌ها طبق قوانین و مقررات برخورد می‌شود و براساس دستور قضایی بنگاه آنان پلمپ خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص عواقب ساخت و سازهای غیرمجاز و خردشدن زمین‌های کشاورزی و تغییر کاربری آن‌ها هشدارهای لازم را به بهره‌برداران گرامی داده است. در همین راستا تمام مناطق شهرستان به طور مستمر توسط اکیپ گشت‌زنی کارشناسان امور اراضی بازدید بعمل می‌آید وعواقب خردشدن زمین‌های کشاورزی و تغییر کاربری آن‌ها، همچنین ساخت‌وسازهای غیرمجاز به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.


مشاهده آگهی‌های زمین در گلبهارملک


اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *