گلبهارملک
گلبهارملک
سفر عضو هیات مدیره شرکت عمران

سفر عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور به گلبهار

گلبهارملک | میر محمد غراوی عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور در سفر یک روزه خود به گلبهار بصورت میدانی از پروژه های عمرانی این شهر جدید بازدید نمود.

در این برنامه که با همراهی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از کارشناسان شرکت عمران گلبهار صورت گرفت، میزان پیشرفت پروژه های مترو مشهد – گلبهار- چناران، پل ورودی امام رضا (ع)، سالن رزمی، هنرستان شهید سلیمانی و پروژه های اقدام ملی و مساکن مهر، بصورت میدانی مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این سفر، میر محمد غراوی در جلسه بررسی تخصصی و رفع موانع پروژه های فوق، ضمن تقدیر از مجموعه شرکت عمران گلبهار، با اشاره به دستور ریاست محترم جمهور مبنی بر ساخت مسکن، بر اتمام پروژه های فعلی مسکن و افزایش سرعت پیشرفت آن ها تاکید نمود.

بیشتر بخوانید: افتتاح و کلنگ زنی ۱۲ پروژه عمرانی در گلبهار

وی با عنوان اینکه گلبهار باید همانند کل کشور تمام تلاش را در جهت افزایش ظرفیت مسکن داشته باشد، افزود: اقدامات خوبی در گلبهار انجام شده است و ظرفیت های خوبی وجود دارد، اکنون میتوان گفت استخوان بندی و آینده خوبی برای مردم و سرمایه گذاران وجود دارد.

در پایان، غراوی با ارزشمند شمردن تعامل بین مجموعه های شهری و استانی به مذاکره جهت رفع موانع و افزایش خدمت رسانی به شهروندان تاکید نمود.

گلبهارملک را در اینستاگرام دنبال کنید

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *