گلبهارملک
گلبهارملک
۸۴ هزار واحد مسکن ملی در گلبهار

۸۴ هزار واحد مسکن ملی در دولت جدید برای گلبهار مصوب شده است

گلبهارملک | فرماندار گلبهار گفت: در شهرستان گلبهار ۱۵ هزار واحد مسکن ملی از دولت قبل و ۸۴ هزار واحد مسکن ملی در دولت جدید مصوب شده که باید اجرایی شود.

جلسه شورای اداری شهرستان گلبهار با حضور حجت الاسلام بهمنی امام جمعه گلمکان، حجت الاسلام غلامی امام جمعه گلبهار و به ریاست مهدی دونده فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلبهارملک به نقل از کلام تازه؛ در ابتدای این جلسه که با حضور اعضای شورای اداری در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش گلبهار برگزار گردید، صبری پور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلبهار به ارائه گزارش عملکرد این مجموعه پرداخت و ضمن اعلام استقرار پلیس سایبری در گلبهار، به کاهش تعداد تصادفات، افزایش گشت زنی و تقویت نیروی راهور در این شهرستان اشاره نمود.

مشاهده‌ی تمام آگهی های ملکی در گلبهار

در ادامه و به مناسبت هفته تربیت بدنی، ازهری رئیس اداره ورزش و جوانان نیز به ارائه گزارش عملکرد این مجموعه در برگزاری مسابقات و جشنواره ها و چگونگی افتخارآفرینی ورزشکاران گلبهاری در مسابقات مختلف پرداخت.

اشاره به چشم انداز ساخت ۴ میلیون مسکن

در پایان این جلسه، فرماندار گلبهار ضمن تقدیر از سیاست های ریاست جمهوری و دولت در رابطه با کنترل تورم و کرونا، از تمامی دست اندرکاران حوزه سلامت و واکسیناسیون عمومی در شهرستان تقدیر و تشکر نمود و با اشاره به چشم انداز ساخت ۴ میلیون مسکن در کشور، افزود: سیاست دولت بر این است شهرک ها یا شهرهای جدید ایجاد شود و طبق آن اراضی دولتی باید شناسایی و در این موضوع استفاده شوند.

دونده اظهار داشت: در شهرستان گلبهار نیز ۱۵ هزار واحد مسکن ملی از دولت قبل و ۸۴ هزار واحد مسکن ملی در دولت جدید مصوب شده که باید اجرایی شود، البته در این شهرستان تمام این مساکن متمرکز نیستند و مساکن مهر نیز باید تکمیل شوند.

گلبهارملک را در اینستاگرام دنبال کنید

نماینده عالی دولت در گلبهار با اعلام اینکه شرایط این شهرستان ویژه است، افزود‌‌: باید برای خدمت رسانی به مردم مطالبه گری کنیم و هر مدیری که سیاست های دولت را قبول نداشته باشد بدون تعارف باید برود.

گفتنی است در پایان این جلسه ضمن معرفی رؤسای جدید چند اداره، فرماندار گلبهار از اتحاد بسیج، سپاه و نیروی انتظامی در عملیات برخورد با باند سارقین مسلح در گلبهار، با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش های این مجموعه ها تقدیر نمود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *