گلبهارملک
گلبهارملک
ساخت مسکن ارزان‌ قیمت در مشهد

ساخت مسکن ارزان‌قیمت از سال آینده در مشهد کلید می‌خورد

گلبهارملک | رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهدمقدس گفت: نتایج مطالعات و نشست‌ها و بررسی‌های انجام شده در بحث ساخت مسکن ارزان قیمت تا یک‌ماه آینده به جمع‌بندی خواهد رسید و از سال آینده عملیات اجرایی ساخت ۲ هزار واحد مسکن ارزان‌قیمت کلید می‌خورد.

به گزارش گلبهارملک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجید دبیریان با بیان اینکه توجه ویژه به حاشیه شهر جزو اولویت‌های شورای ششم بوده که از ابتدا مورد توجه قرار گرفته، اظهارکرد: یکی از مسائل مهم حاشیه شهر، توجه به تامین مسکن ارزان‌قیمت برای ساکنان این پهنه‌هاست.

گلبهارملک را در اینستاگرام دنبال کنید

وی افزود: در همین راستا، علاوه‌بر برگزاری جلسات مختلف کمیسیون‌های اقتصادی و شهرسازی شورای شهر، نشست‌هایی با مسئولان ذی‌ربط از جمله وزیر راه‌وشهرسازی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز داشته‌ایم.

دبیریان گفت: طرح‌های خوبی در دست مطالعه است و نتایج آن را طی ماه‌های آتی اعلام می‌کنیم؛ امیدواریم خروجی این نشست‌ها و مطالعات منتج به پروژه‌هایی شود که منعفت آن متوجه ساکنان حاشیه شهر شود و با کمترین قیمت بتوانیم برای مردم مسکن تامین کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: شهرداری و مدیریت شهری نسبت به پروژه‌های این‌چنینی که در حاشیه شهر اجرایی می‌شوند، می‌تواند نگاه صرف درآمدزایی نداشته باشد و اگر انتفاعی محقق شد، به خریداران اختصاص یابد و هزینه حداقلی را برای خرید مسکن بپردازند.

مشاهده‌ی تمام آگهی های ملکی در گلبهار

دبیریان از پیگیری ساخت مسکن ارزان‌قیمت ۲هزار واحدی با مشارکت‌ دستگاه‌های مختلف خبرداد و گفت: در گام نخست عملیات اجرایی این پروژه را آغاز می‌کنیم و سپس در سال‌های بعد ساخت پروژه‌های وسیع‌تر را دنبال خواهیم نمود.

وی با اشاره به بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت نهادهای حاکمیتی و خیرین مسکن‌ساز و شهرداری و مجموعه‌های موقوفه‌ای برای ساخت مسکن‌های ارزان‌‎قیمت، تصریح کرد: در چنین شرایطی، سرمایه‌گذار مشارکت‌کننده در ساخت پروژه‌ها با کمترین آورده می‌تواند بیشترین خروجی را برای مردم و خودش فراهم آورد.

دبیریان گفت: امیدواریم ظرف یک ماه آینده مطالعات و بررسی‌ها و جمع‌بندی‌های جلسات را داشته باشیم و از ابتدای سال آینده عملیات اجرایی ساخت مسکن‌ ارزان‌قیمت را شاهد باشیم.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *