گلبهارملک
گلبهارملک

در راستای اجرای تعهدات دولت در خصوص ساخت مسکن تمام تلاشمان را خواهیم نمود

گلبهارملک | جلسه بررسی وضعیت و رفع موانع پروژه های اقدام ملی مسکن در شهرستان گلبهار با حضور نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، دکتر حاجی بگلو سرپرست و حاجی محمدی عضو هیات مدیره شرکت عمران، اصغری شهردار، سیدعبدالهی رئیس شورای اسلامی شهر، مزینانی رئیس نظام مهندسی شهرستان، ذوقی نماینده نظام مهندسی استان و رحیمی نماینده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با حضور برخی از سازندگان پروژه های اقدام ملی گلبهار در محل اداره راه و شهرسازی استان برگزار شد، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی بر همکاری بیش از پیش دستگاه های خدمات رسان در پروژه های اقدام ملی تاکید نمود.

در ادامه، دکتر حاجی بگلو سرپرست شرکت عمران گلبهار با اعلام اینکه این شرکت در تمام زمینه ها آماده همکاری با سایر ادارات است، افزود: ما در راستای اجرای تعهدات دولت در خصوص ساخت مسکن تمام تلاشمان را خواهیم نمود و در این مسیر از همه ادارات و ارگان ها در جهت هم افزایی و تحقق این مهم تقاضای همکاری داریم.

گلبهارملک را در اینستاگرام دنبال کنید

گفتنی است در پایان این جلسه، حاضرین در رابطه با موضوعات مختلف از جمله صدور پروانه ساختمانی، تایید نقشه ساختمان و موضوع مهندسین ناظر این طرح ملی به گفتگو پرداختند که در نهایت مقرر گردید:

۱- مجری طرح در صورت دارا بودن پروانه ی مجری ذی صلاح امکان انجام پروژه با ثبت در سامانه ی نظام مهندس را خواهد داشت.۲- شناسه ملی ساختمان بدون دریافت هرگونه وجهی انجام شود. ۳- امکان استفاده از مشاوران دارای صلاحیت و شرکت های ناظران حقوقی به عنوان نظارت پروژه میسر شد. ۴- با توجه به اخذ هزینه پروانه های ساختمانی توسط شهرداری گلبهار مقرر شد، پروانه پروژه های فوق در اسرع وقت صادر شود.

بیشتر بخوانید: ۸۴ هزار واحد مسکن ملی در دولت جدید برای گلبهار مصوب شده است

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *