گلبهارملک
گلبهارملک

ترکیب اعضای هیئت رئیسه شورای شهرهای گلبهار و گلمکان مشخص شد

گلبهارملک | مراسم تحلیف و تعیین ترکیب اعضای هیات رئیسه ششمین دوره شورای شهر‌ گلبهار و گلمکان برگزار شد.

به گزارش گلبهارملک و به نقل از کلام تازه ، ‌صبح امروز مراسم تحلیف، شروع بکار و انتخاب هیئت رئیسه اعضای سومین دوره شورای شهر گلبهار و ششمین دوره شورای شهر گلمکان در جلسه‌ای به ریاست فرماندار و با حضور رییس دادگستری، دادستان و شهردار گلبهار و کارشناس دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برگزار گردید.


مشاهده‌ی تمام آگهی های ملکی در گلبهار


در این مراسم، توصیه‌های لازم از جانب فرماندار، دادستان و رییس دادگستری شهرستان و کارشناس استانداری به اعضای جدید شوراهای شهر گلبهار و گلمکان ارائه شد و بر انتخاب شهردار توانمند، نظارت بر امور شهرداری، خدمتگزاری در چارچوب قوانین و ارج نهادن اعتماد مردم تاکید گردید.


گلبهارملک را در اینستاگرام دنبال کنید


در حاشیه این جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر گلبهار برگزار گردید که بر اساس آن، سیدمحمد سیدعبداللهی بعنوان رئیس، ماریا فرشچی بعنوان نایب رییس، علی اکبر رستگار منشی، ناصر جعفرزاده خزانه دار و مهدی جانعلی زاده بعنوان عضو شورا بمدت یک سال انتخاب شدند.

در ادامه این مراسم نیز انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر گلمکان برگزار شد و بر اساس آن، حمیدرضا نظام خواه بعنوان رئیس، فرشاد عابدی نایب رییس، علیرضا گلمکانی منشی، رضا ضمیری خزانه دار و باقر باقری بعنوان عضو شورا به مدت یک سال انتخاب شدند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *