گلبهارملک
گلبهارملک
ثبت نام نهضت ملی مسکن گلبهار

۷۵ درصد از متقاضیان نهضت ملی مسکن گلبهار تعیین تکلیف شده است

گلبهارملک | سرپرست شرکت عمران گلبهار با اشاره به تعیین تکلیف ۷۵ درصد از متقاضیان نهضت ملی مسکن در گلبهار، اعلام کرد: برای ۹۰ درصد از متقاضیانی که وجه ۴۰ میلیون تومان ومبالغ بیشتر واریزی داشته اند تخصیص پروژه انجام شده است.

به گزارش گلبهارملک و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، حسن خالقی مقدم اطلاع رسانی در خصوص آخرین وضعیت متقاضیان و روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن را یکی از موضوعات مهم شرکت عمران گلبهار عنوان کرد.

سرپرست شرکت عمران گلبهار با اشاره به پالایش و ساماندهی متقاضیان ‏طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان اعلام کرد: ۷۵ درصد از متقاضیان این طرح در گلبهار تعیین تکلیف شده اند.


مطالب مرتبط:

آغاز عملیات اجرایی ۱۰۸۲۹ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلبهار

تا ۴ سال آینده ۶۰ هزار واحد مسکونی در گلبهار ساخته خواهد شد


وی در همین راستا افزود: برای ۹۰ درصد از متقاضیانی که وجه ۴۰ میلیون تومان و بالای ۴۰ میلیون تومان واریزی داشته اند تخصیص پروژه انجام شده است.

خالقی مقدم افزود: تعداد متقاضیانی که برای نهضت ملی مسکن در شهرستان گلبهار ثبت نام کرده اند به حدود ۱۴۳هزار نفر می رسد.

گفتنی است در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور محمدرضا حاجی زاده، سرپرست فرمانداری شهرستان گلبهار، حسن خالقی مقدم، سرپرست شرکت عمران شهرجدیدگلبهار و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد، همزمان با سراسر کشور، عملیات اجرایی ۱۰۸۲۹ واحد نهضت ملی مسکن از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس‌جمهور آغاز شد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *