گلبهارملک
گلبهارملک

فرماندار گلبهار: گلبهار پایتخت نهضت ملی مسکن است

 گلبهارملک | فرماندار گلبهار در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی، شهر جدید گلبهار را پایتخت نهضت ملی مسکن معرفی کرد و از جاذبه‌های گردشگری این منطقه سخن گفت.

به گزارش گلبهارملک به نقل از باشگاه خبرنگاران محمدرضا حاجی زاده فرماندار گلبهار گفت: شهر گلبهار پایتخت نهضت ملی مسکن بوده و با توجه به حضور اقوام مختلف ایرانی مشهور به ایران کوچک با فرهنگ‌های متفاوت جایگاه ویژه‌ای در بین شهرستان‌های خراسان رضوی و حتی کشور دارد.


گلبهارملک را در اینستاگرام دنبال کنید.


وی گفت:جاذبه‌های فراوان و بکر گردشگری از جمله سد آبقد عسل فریزی، چشمه سبز و بافت سنتی بخش گلمکان و چندین و چند جاذبه توریستی و فرهنگی دیگر و همچنان وجود مجتمع‌های مسکن مهر و ایجاد نهضت ملی مسکن، گلبهار را به یکی از بزرگترین شهر‌های خراسان رضوی تبدیل نموده است .


برای مشاهده‌ی آگهی‌ آپارتمان در گلبهار اینجا کلیک کنید.


محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: در بحث معرفی جاذبه‌های گردشگری و هویت بخشی به گلبهار و همچنین کمک به فرهنگ‌سازی اقوام مختلف دراین شهر آماده همه‌گونه همکاری با نماینده دولت درشهرستان هستیم.

گفتنی است مدتی پیش همزمان با سراسر کشور، عملیات اجرایی ۱۰۸۲۹ واحد نهضت ملی مسکن از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس‌جمهور آغاز شد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *