گلبهارملک
گلبهارملک
کلام تازه | سرپرست شرکت عمران شهر جدید گلبهار به تشریح جزییات طرح نهضت ملی مسکن در گلبهار پرداخت.

تمام آنچه باید راجع به طرح نهضت ملی مسکن در گلبهار بدانید

کلام تازه | سرپرست شرکت عمران شهر جدید گلبهار به تشریح جزییات طرح نهضت ملی مسکن در گلبهار پرداخت.

به گزارش گلبهارملک مسعود حاجی بگلو در تشریح این خبر گفت: تاکنون بیش از ۷۶ هزار نفر در طرح حمایتی مسکن در شهر جدید گلبهار ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از ۶۰ هزار نفر در طرح جهش تولید مسکن دولت سیزدهم قرار دارند.

سرپرست شرکت عمران گلبهار در ادامه افزود: کلیه سرپرستان خانوار که تاکنون از امتیازات دولتی در خصوص مسکن استفاده نکرده و فاقد مسکن می باشند، تا ۱۵ آذرماه سال جاری می توانند با مراجعه به سامانه مذکور در این طرح ثبت نام نمایند، همچنین در این سامانه قابلیت ثبت نام زنان مجرد بالای ۳۵ سال و مردان مجرد بالای ۴۵ سال نیز فراهم شده است.

مطلب مرتبط: برنامه ریزی برای تخصیص زمین ۳۸ هزار واحد مرحله اول نهضت ملی مسکن در گلبهار

وی با اشاره به اینکه مراجعه حضوری متقاضیان جهت تکمیل فرایند ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در گلبهار بر اساس حروف الفبا از ۲۹ آبان ماه آغاز شده و تا ۴ آذرماه ادامه دارد، اظهار داشت: پس از پالایش اطلاعات متقاضیان، فرایند تخصیص زمین و انعقاد قرارداد با پیمانکار اجرایی خواهد گردید.وی افزود: تاکنون فرایند پالایش ۱۸ هزار متقاضی آغاز گردیده و در مراحل مختلف سامانه می باشند.

حاجی بگلو در پایان گفت: با توجه به اهمیت ساخت مسکن بعنوان یکی از دغدغه‌های جدی مردم و نگاه ویژه مجموعه شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و مهندس طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل این شرکت، تمام تلاشمان را در اجرای صحیح و مطلوب طرح های حمایتی مسکن به کار گرفته‌ایم.

گلبهارملک را در اینستاگرام دنبال کنید

لازم بذکر است برای ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در گلبهار، دارای بودن حداقل پنج سال سابقه سکونت در یکی از شهرهای گلبهار، چناران یا مشهد الزامی است.


خبر جدیدتر: با حضور وزیر راه و شهرسازی در گلبهار ؛ ساخت ۷۰۰۰ واحد مسکونی کلید خورد

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *