گلبهارملک
گلبهارملک
نمایندگی صنعت، معدن و تجارت

«نمایندگی صنعت، معدن و تجارت» و «اتاق اصناف» شهرستان گلبهار افتتاح شد / اتحادیه‌های صنفی بزودی تشکیل می‌شوند

گلبهارملک | ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های دهه فجر شهرستان گلبهار، دفتر نمایندگی صنعت، معدن و تجارت این شهرستان افتتاح گردید.

به گزارش کلام تازه، این مراسم با حضور حجت الاسلام گنابادی نژاد معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی، امامی راد نماینده مردم چناران، طرقبه شاندیز و گلبهار در مجلس، حجت الاسلام غلامی امام جمعه گلبهار، دونده فرماندار شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان برگزار شد.


گلبهارملک را در اینستاگرام دنبال کنید.


در حاشیه این مراسم، محمدرضا مقدم رئیس اداره صمت شهرستان‌های چناران و گلبهار گفت: با افتتاح این نمایندگی اکنون می‌توانیم قانونا کمیسیون نظارت را در شهرستان گلبهار تشکیل دهیم و با توجه به واحدهای صنفی، اتحادیه‌های مربوطه و اتاق اصناف شهرستان را راه‌اندازی نماییم تا در آینده مسئول مستقل برای این اداره تعیین شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود سه هزار واحد صنفی و ۲۳ واحد تولیدی صنعتی بزرگ در شهرستان گلبهار مشغول به فعالیت هستند. ظرفیت خوبی در خصوص پیشرفت تولید و اشتغال در این شهرستان برقرار است و همچنین با پیگیری‌های فرماندار و نماینده مجلس امیدواریم عملیات ساخت یک میدان بار و شهرک صنعتی گلبهار آغاز گردد.


بیشتر بخوانید:

تمام آنچه باید راجع به طرح نهضت ملی مسکن در گلبهار بدانید


همچنین ناصر سخی رئیس اتاق اصناف چناران و گلبهار گفت: محل درنظرگرفته شده برای این نمایندگی، یکی از واحدهای حاشیه مجتمع تجاری اوپال گلبهار است که بزودی و با راه اندازی کامل این مجتمع، دفتر نمایندگی نیز به واحدهای اداری طبقه مثبت دو منتقل خواهد شد. /گلبهارملک

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *