گلبهارملک
گلبهارملک
کلاهبرداری زمین های گلبهار

تبلیغات ماهواره‌ای فروش زمین های گلبهار، کلاهبرداری است

گلبهارملک | مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: برخی تبلیغات در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای پیرامون فروش اراضی این شهر با قیمت پایین، غیرواقعی و کلاهبرداری است.

به گزارش گلبهارملک به نقل از ایرنا، هومن گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: اراضی که در تبلیغات یاد شده از آن نام برده می‌شود، خارج از محدوده قانونی است و جزء طرح توسعه گلبهار به شمار نمی‌رود و از جایگاه مشخصی نیز برخوردار نیست و کلاهبرداری است.

او افزود: در این تبلیغات جانمایی‌ها تغییر داده شده و اراضی کنار دریاچه و داخل محدوده قانونی گلبهار نشان داده می‌شود تا ذهنیت مردم را نسبت به این اراضی مخدوش کند.

اراضی که در تبلیغات یاد شده از آن نام برده می‌شود، خارج از محدوده قانونی است و جزء طرح توسعه گلبهار به شمار نمی‌رود و از جایگاه مشخصی نیز برخوردار نیست و کلاهبرداری است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار ادامه داد: افرادی که این تبلیغات را می‌سازند، از بی اطلاعی مردم سوء استفاده کرده و اراضی را به صورت سهام بدون آنکه محل دقیق آن مشخص و مستند شده باشد، واگذار می‌کنند، در سهم مقدار زمین مشخص نمی‌شود و بعد‌ها اگر هم زمینی برای واگذاری وجود داشته باشد، مقدار آن براساس سهم نامشخص است.

برای رهایی از کلاهبرداری و خرید مطمئن زمین در گلبهار به مراکز معتبر مراجعه کنید

گریوانی بیان کرد: طرح جامع گلبهار با وسعت پنج هزار هکتار در چهار مرحله تعریف شده که تاکنون مراحل اول و دوم این طرح آماده سازی شده و اراضی آن به صورت اعلام فراخوان و مزایده در حال واگذاری است.


گلبهارملک را در اینستاگرام دنبال کنید


او تصریح کرد: کمترین قیمت زمین مسکونی در گلبهار به ازای هر مترمربع ۱۴ میلیون ریال است که به متقاضیان واگذار می‌شود.

شهرجدید گلبهار که برای جمعیت ۲۰۰ هزار نفر و قابل توسعه تا ۴۰۰ هزار نفر ساخته شده با وسعت چهار هزار هکتار در امتداد جاده مشهد – چناران واقع است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *