گلبهارملک
گلبهارملک
محله 7 گلبهار

معرفی محله ۷ گلبهار (مهر)

گلبهار ملک | محله ۷ (مهر) گلبهار یکی از محلات آینده دار و ارزشمند شهر گلبهار است که در این گزارش، آن را معرفی خواهیم نمود. با مجله گلبهارملک همراه باشید.

به گزارش گلبهارملک، محله ۷ که محله مهر نیز نامیده می‌شود، مرزهای آن را بولوارهای صیاد شیرازی، امام رضا، شهید فهمیده و کمی از بلوار جمهوری و پیروزی تشکیل می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های شاخص محله ۷ گلبهار، همجواری با بلوار امام رضا است. از آنجا که ورودی ایستگاه مترو مشهد گلبهار و همچنین ورودی دوم شهر گلبهار در ابتدای این بلوار قرار خواهد گرفت، این محله از موقعیت استراتژیک بسیار خوبی بهره مند خواهد شد و مردم این محله می‌توانند پس از افتتاح خط مترو و پل ورودی، دسترسی بسیار مناسبی را جهت تردد به شهر مشهد داشته باشند.

از دیگر نقاط مثبت محله مهر گلبهار می‌توان به نزدیکی این محله با مجموعه تفریحی توریستی سنجاقک (دریاچه مصنوعی گلبهار) اشاره کرد که در محدوده شرقی محله ۷ گلبهار قرار دارد، نام برد.

در همین راستا املاک قرار گرفته در این محله گلبهار، از ارزش بالایی برخوردار هستند که قطعا در آینده، ارزش آن‌ها چند برابر خواهد شد. محله ۷ گلبهار (مهر) فرصت مناسبی برای خرید و فروش املاک در شهر گلبهار است.


بیشتر بخوانید: خرید، فروش، رهن و اجاره املاک محله (۷) مهر شهر گلبهار


کاربری مسکونی در محله مهر گلبهار:

به گزارش گلبهارملک، درصد بالایی از این محله را خانه های ویلایی لوکس و باکیفیت فرا گرفته است. خانه‌هایی که هر کدام معماری منحصر به فرد خود را دارند و زیبایی خاصی به گوشه و کنار این محله بخشیده اند.

ویلایی محله 7 گلبهار

همچنین در این محله ترکیب خوبی از کاربری مسکونی اعم از ویلایی و آپارتمانی دیده می‌شود. به علاوه این که در این محله تعداد زمین های خالی و ساخته نشده هم کم نیست، که همین امر می تواند پیشرفت چشمگیر این محله را در سال‌های آتی و بعد از تکمیل ساخت و سازها را تضمین نماید.

مسکونی محله 7 گلبهار

پارک و فضای سبز محله ۷ گلبهار:

در این محله، طبق طرح جامع این شهر، سه محدوده مختلف برای احداث پارک و فضای سبز در نظر گرفته شده که می‌توان ادعا کرد پس از تکمیل آنها، ساکنین این محله را از پارک و فضای تفریحی بی نیاز خواهد ساخت.

بروزرسانی (۱۳ مرداد ۱۴۰۰): پارک محله ۷ گلبهار در حال احداث است و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. جزئیات بیشتر درخصوص این پروژه را اینجا بخوانید.

پارک محله 7 گلبهار
پارک محله ۷ گلبهار

گلبهارملک را در اینستاگرام دنبال کنید


کاربری های تجاری و فرهنگی در محله ۷ گلبهار:

در زمان نگارش این مطلب (آذرماه ۹۹) توسط گلبهارملک، یک مسجد و سه مرکز تجاری در دست احداث می باشند که لازم به ذکر است در طرح تفصیلی این محله دو مرکز تجاری دیگر نیز احداث خواهد شد. در واقع ۵ محدوده تجاری برای این محله در نظرگرفته شده است.

 

کاربری ورزشی در محله مهر گلبهار:

در محله ۷ گلبهار دو محدوده ورزشی روباز در مرکز محله وجود دارد که در حال استفاده می‌باشند و فضای مناسبی برای ورزشکاران فراهم شده است.

ورزشی محله 7 گلبهار

کاربری آموزشی در محله مهر گلبهار:

در محله مهرگلبهار چهار مرکز آموزشی وجود دارد که در زمان نگارش این مطلب (آذرماه ۹۹) یکی از این مراکز آموزشی فعال و سه مرکز دیگر در حال احداث می‌باشند.

آموزشی محله 7 گلبهار

به طور کلی محله ۷ گلبهار از محلات با ارزش و آینده دار این شهر محسوب می شود. با وجود مجتمع های تجاری و واحد های مسکونی در حال ساخت فراوانی که در سرتاسر محله به چشم می خورند، محله ۷ یا مهر گلبهار، فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و خرید املاک در گلبهار به نظر می رسد.


کلیک کنید: خرید، فروش، رهن و اجاره املاک محله (۷) مهر شهر گلبهار


اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *