گلبهارملک
گلبهارملک
محله 11 گلبهار

معرفی محله ۱۱ گلبهار (بهشت)

گلبهارملک | محله ۱۱ گلبهار که به نام محله بهشت نیز شناخته می‌شود، محله‌ای زیبا و کامل است که در آن علاوه بر انواع مختلف املاک و خانه‌های مسکونی (ویلایی، مسکن مهر و…) ، امکانات رفاهی بسیاری مثل پارک، مسجد، کتابخانه و راسته‌های تجاری به چشم می‌خورد. محله ۱۱ گلبهار با وجود موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد و فاصله‌ی اندکی که تا بلوار امام رضا (ع) گلبهار اختیار کرده است، بخشی از املاک باارزش گلبهار را درخود جای داده است. همچنین ساخت و سازهای بی وقفه ای که در گوشه و کنار محله ۱۱ گلبهار (محله بهشت) به چشم می‌خورد، نشان از روند رو به رشد توسعه در این محله و البته تمام املاک گلبهار دارد.

یکی از ویژگی‌های مهم این محله، اختلاط و ترکیب مناسب انواع خانه‌های مسکونی است. به گونه‌ای که در محله ۱۱، انواع خانه های ویلایی یک طبقه، دوطبقه، دوبلکس و حتی آپارتمان‌های چند طبقه و مسکن مهر دیده می‌شود. این تنوع در کاربری مسکونی، باعث شده در محله ۱۱ گلبهار با فضای متنوع و غیرتکراری جذابی روبرو باشیم.

محله ۱۱ یا بهشت گلبهار از چهار طرف توسط بلوارهای برونسی، پیروزی، کارگر و صیاد شیرازی احاطه شده است. در قلب این محله پارک بزرگ بهشت قرار دارد و مسجد امام حسن مجتبی (ع) نیز در کنار آن خودنمایی می‌کند. محدوده نقشه محله ۱۱ گلبهار (محله بهشت) را که به صورت اختصاصی توسط گلبهارملک مشخص شده را در زیر مشاهده نمایید:

معرفی کاربری های مسکونی در محله ۱۱ گلبهار (بهشت)

به گزارش گلبهارملک، در محله ۱۱ یا بهشت گلبهار، کاربری املاک مسکونی به شکل مختلط و متنوعی احداث شده است. به گونه‌ای که در اطراف محله شاهد خانه‌های ویلایی لوکس و زیبایی هستیم.

بخشی از خانه های مسکونی محله 11 گلبهار

برای مثال، مجموعه خانه‌های دوطبقه ویلایی که در قالب مسکن مهر احداث شده‌اند، در یکی از جداره‌های محله ۱۱ گلبهار قرار گرفته‌اند و از خیابان توس دسترسی دارند. این خانه‌ها از خاص ترین و زیباترین خانه‌های مسکن مهر املاک گلبهار محسوب می‌شوند.

خانه‌های دوطبقه مسکن مهر محله ۱۱ گلبهار

علاوه بر این‌ها فاز ۱ مجتمع مسکونی آل یاسین شامل ۱۹۴ واحد در مرکز محله ۱۱ گلبهار و جنب پارک بهشت (فرشته) گلبهار قرار گرفته است. این مجتمع مسکونی توسط شرکت تعاونی مسکن بسیجیان شهرستان چناران احداث شده و در زمره املاک گلبهار قرار گرفته است.

موقعیت جغرافیایی محله ۱۱ گلبهار (بهشت):

نقشه محله ۱۱

محله ۱۱ گلبهار به با نام محله بهشت نیز شناخته می شود، از چهار طرف به بلوارهای برونسی، پیروزی، کارگر و صیاد شیرازی منتهی می شود و در قلب آن، پارک بهشت یا فرشته قرار دارد.

پارک بهشت شهر جدید گلبهار

در کنار پارک بهشت گلبهار، کتابخانه‌ای ویژه کودکان قرار گرفته است و همچنین هنرستان شهدای فرهنگی در نزدیکی این پارک احداث شده است.

معرفی امکانات رفاهی محله ۱۱ یا بهشت گلبهار

راسته‌ها و مراکز تجاری مختلفی در مرکز محله و در اطراف پارک احداث شده اند که هر کدام از آن‌ها نیازهای تجاری بخشی از محله را برطرف می‌سازند. البته که بسیاری از کاربری های رفاهی و مسکونی در محله ۱۱ گلبهار در حال احداث هستند و در آینده به جمع کاربری‌های مسکونی و رفاهی قابل بهره برداری در این محله خواهند پیوست. با گلبهارملک همراه باشید.

پارک بهشت یا فرشته محله ۱۱ گلبهار

در این محله با یکی از زیباترین پارک‌های گلبهار روبرو هستیم که تنوع مختلفی از فضاهای تفریحی مثل آلاچیق، محل بازی کودکان، رینگ سرتاسری دوچرخه، فضای اجرای نمایش، آبنما و… را برای ساکنین محله و همچنین شهر گلبهار به ارمغان می‌آورد. برای مشاهده جزئیات بیشتر این پارک، بر روی لینک زیر کلیک نمایید تا به صفحه پارک بهشت یا فرشته گلبهار در گلبهارملک هدایت شوید:

مراکز فرهنگی، آموزشی محله ۱۱ گلبهار:

  • کتابخانه هشت بهشت (جنب پارک بهشت)
  • هنرستان شهدای فرهنگی

مراکز مذهبی محله بهشت گلبهار:

  • مسجد امام حسن مجتبی(ع)

مراکز و راسته‌های تجاری محله ۱۱ گلبهار:

  • راسته تجاری واقع در توس ۴۹ و از یک سر برونسی ۳۱
  • محدوده تجاری توس ۱۴
  • مجتمع تجاری در حال احداث (نبش پارک بهشت)

محله ۱۱ گلبهار، یکی از بهترین محله‌های این شهر برای زندگی و سرمایه‌گذاری است. پیشرفت چشمگیری پیش روی این محله خواهد بود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *